REFERENCIE

Najväčším ocenením našej práce sú spokojní klienti, ktorí sa k nám opakovane vracajú, a tiež dobrý pocit z práce, do ktorej sa jednoducho tešíme. Veľkým zadosťučinením je však samozrejme aj to, ak našu prácu ocenia nielen naši klienti, ale aj odborníci v oblasti komunikácie. Jedným takýmto úspechom bolo v poslednom čase víťazstvo v súťaži o najlepšie PR projekty na Slovensku – PROKOP 2015, odkiaľ sme si odniesli 1.miesto v kategórii Corporate Communications.

Na čele SKPR Strategies stoja Silvia Kušnírová a Soňa Lexmanová, ktorým patrí viacero ďalších prvenstiev. Silvia okrem iného stojí za historicky prvým ocenením Global Sabre Award, ktorý bol kedy udelený slovenskej PR agentúre. Išlo o komunikačnú stratégiu a PR kampaň spustenia online banky ZUNO, v čase jej pôsobenia ako spolumajiteľky a managing partnera agentúry Dynamic Relations. Tento historický úspech povzbudil viaceré ďalšie agentúry zo Slovenska, pričom účasť našich PR profesionálov na prestížnych súťažiach výrazne prispela k zvýšeniu povedomia o kvalite slovenského public relations vo svete.

  • Prokop 2015 & EMEA Sabre Awards Shortlist

    AMAZing JOB pre Amazon

    Pre Amazon Slovakia sme vytvorili kreatívnu komunikačnú kampaň AMAZing JOB, ktorej cieľom bolo získať 90 nových zamestnancov, ideálne s nástupom ihneď. Ako však v letnom období nájsť a motivovať ľudí, z ktorých každý musel hovoriť minimálne dvoma cudzími jazykmi? Zvolili sme odľahčenú komunikáciu a prácu v Amazone sme predstavili ako skutočný AMAZing JOB. Mladí ľudia mali možnosť nielen získať prácu a užiť si leto s pracovnou zmluvou vo vrecku, ale zároveň vyhrať dovolenku. Kampaň prekročila stanovený cieľ niekoľkonásobne a okrem nových posíl priniesla Amazonu zvýšenie povedomia o firme ako atraktívnom zamestnávateľovi.

  • EMEA Sabre Awards Shortlist

    POMÁHAME SPOLU: Ako sme neziskovkám zachránili 2% z daní

    Dve percentá z daní sú pre neziskové organizácie na Slovensku často jediným zdrojom príjmu. Aj vďaka nim pomáhajú chorým a znevýhodneným ľuďom, seniorom, či deťom v ťažkej zdravotnej situácii. Naša kampaň reagovala na zámer vlády zrušiť alebo výrazne znížiť možnosť asignácie, čo by podľa neziskoviek ohrozilo ich činnosť. V rámci projektu POMÁHAME SPOLU sme zjednotili neziskový sektor do spoločnej iniciatívy, ktorej súčasťou boli desiatky príbehov pomoci,  podpora mienkotvorcov, ako aj apel priamo na poslancov parlamentu. Vo veľmi krátkom čase sme dosiahli podpísanie memoranda medzi vládou a predstaviteľmi neziskového sektora, v ktorom sa štát zaviazal, že 2%-nú asignáciu v nasledujúcich rokoch zásadne meniť nebude.

  • EMEA Sabre Awards Shortlist

    20 rokov Skvelých vecí pre Microsoft

    Výročie 20-tich rokov Microsoftu na Slovensku sme premenili na úspešnú komunikačnú kampaň. Ukázali sme, že firma nie je len o technológiách, ale najmä o ľuďoch. Microsoft oslavoval svoje narodeniny netradične. Okrem iného sme vyvinuli facebookovú aplikáciu, prostredníctvom ktorej mohli fanúšikovia Microsoftu rozhodnúť, koľko dobrovoľníckych hodín spoločnosť daruje trom neziskovým organizáciám. Ľudia celkovo nahrali 838 hodín, ktoré sa Microsoft rozhodol navýšiť na rovných 1000. Tie zamestnanci Microsoftu v pozícii dobrovoľníkov reálne v neziskovkách odpracujú.