Sme full-service PR agentúra zastrešujúca komplexné komunikačné služby – od návrhu stratégie a kreatívnych riešení, cez skvelé media relations online a sociálne siete, až po event management, nákup médií, či grafický dizajn a branding.
Pre každú firmu, inštitúciu alebo neziskovku sme dobrí priatelia v zlých časoch – aspoň to o nás tvrdia klienti, ktorým sme pomohli v krízovej komunikácii.
Sme dosť veľkí na to, aby sme renomovaným firmám poskytovali kvalitné služby, ale zároveň dostatočne butikoví, aby u nás každý klient dostal natoľko individuálny a nepretržitý servis, aký potrebuje.
Aj preto sa orientujeme na Corporate Social Responsibility (CSR) – a to tak pri práci pre našich klientov, ako aj v rámci filantropických a charitatívnych aktivít samotnej agentúry. Cielene sme vyčlenili veľkú časť našich kapacít a zdrojov pre neziskové organizácie, ktorým naše pro-bono služby prinášajú zásadnú podporu.
Silvia má za sebou 20 rokov skúseností v oblasti komunikácie. Bývalá oceňovaná novinárka, dnes podnikateľka, filantropka a trénerka mediálnej komunikácie.
Ako bývalá oceňovaná novinárka a dnes úspešná podnikateľka a filantropka, Silvia Kušnírová zasvätila svoj profesijný život vytváraniu pozitívnych zmien v mnohých oblastiach, od žurnalistiky, cez public relations, až po filantropiu.
Vďaka 20-ročným skúsenostiam patrí Silvia k popredným expertkám na komunikáciu, PR a reputačný manažment.
V rokoch 1998 – 2007 pracovala ako moderátorka politických diskusných relácií v Rádiu Twist, TA3 a TV JOJ, za čo si vyslúžila viaceré prestížne ocenenia, vrátane Ceny Open Society Foundation za prínos v rozvoji občianskej spoločnosti na Slovensku a Ceny Eurotelevízie v ankete Osobnosť televíznej obrazovky. Komunikáciu študovala nielen na Slovensku, ale aj v USA a UK, a stážovala v BBC, CNN London, či Voice of America.
Po ukončení kariéry politickej novinárky založila SKPR STRATEGIES, aktuálne jednu z najväčších konzultačných spoločností v oblasti public relations na Slovensku. Jej agentúra, založená na pevných princípoch spoločenskej zodpovednosti, pracuje pro-bono pre mnohé filantropické iniciatívy, niektoré z nich priamo nadväzujúce na Silviine vlastné neziskové projekty. SKPR zároveň podporuje spoločnosti aktívne v oblasti CSR (firemnej spoločenskej zodpovednosti), ako aj rôzne neziskové organizácie.
Silvia pevne verí v úlohu biznisu ako hnacej sily pozitívnej zmeny a darí sa jej vytvárať efektívnu synergiu medzi podnikaním, CSR a filantropiou. Je členkou Správnej rady občianskeho združenia Divé maky, ktoré podporuje talentované deti a mládež z marginalizovaných rómskych komunít. Ich program Mladí rómski lídri, zameraný na výchovu mladej rómskej generácie, je jediný svojho druhu na Slovensku. Silvia je tiež členkou Správnej rady občianskeho združenia Raná starostlivosť, ktorá systematicky podporuje rodiny detí so zrakovým a viacnásobným znevýhodnením a prevádzkuje špecializované Centrum včasnej intervencie v Bratislave.
Ako podnikateľka v oblasti komunikácie priniesla na Slovensko historicky prvé ocenenie Global Sabre Award, ktoré sa odovzdáva najlepším projektom v oblasti public relations na svete a z pozície prezidentky Asociácie public relations (APR SR) zorganizovala 1. medzinárodný PR Summit u nás.
Silvia je vyhľadávanou trénerkou komunikácie a mediálnych stratégií. Pod značkou MEET THE PRESS vedie školu komunikácie pre top manažérov a lídrov rôznorodých organizácií, ktorí si uvedomujú, že vedieť komunikovať o svojej práci a jej prínose je rovnako dôležité, ako ju robiť.
Jej veľkou vášňou je umenie, aj preto v roku 2017 založila spolu s Petrom Lukešom collective – privátnu galériu a platformu na podporu súčasného vizuálneho umenia. Collective je okrem iného spoluorganizátorom prestížnej Ceny Oskára Čepana pre vizuálnych umelcov do 40 rokov.
V roku 2018 absolvovala na Stanford Graduate School of Business v Californii líderský program “Be a Leader Who Matters”.
Soňa pracuje celý život v médiách alebo s médiami. Dlhodobo sa venuje komunikácii a stratégiám CSR projektov a je zároveň výkonnou riaditeľkou Fóra Donorov, kde spoluorganizuje verejnú anketu Filantrop roka.
Angažuje sa v oblasti neziskového sektora a filantropie, je členkou Rady vlády pre mimovládne neziskové organizácie. Pred príchodom do SKPR pracovala ako Account Director v jednej z najväčších PR agentúr na Slovensku – Neopublic Porter Novelli, kam prišla z médií, kde pôsobila 10 rokov. Do roku 2005 pracovala v televízii Markíza ako reportér a moderátor spravodajstva, neskôr ako vedúca vydania a zástupkyňa šéfredaktora. Počas práce pre televíziu JOJ sa okrem prípravy publicistickej relácie Noviny Plus aktívne venovala aj televíznemu PR a marketingu ako projektový a brand manažér. Stála pri založení Nadácie TV JOJ a bola jej výkonným manažérom.
Gabriela je ako skúsený Team Leader zodpovedná za tím pracujúci pre značky Microsoft, Lenovo, DXC, Slovenský olympijský výbor, Immocap, ale aj neziskové organizácie ako Divé maky, či Úsmev ako dar.
Pred príchodom do agentúry pracovala v neziskovom sektore ako PR a marketing manažér a projektový manažér. V eSlovensko o. z. a Slovenskom výbore pre UNICEF sa venovala najmä projektom Európskej komisie v oblasti bezpečného používania internetu u detí. Obe organizácie zastupovala v medzinárodnej organizácii INSAFE a manažovala úspešné a ocenené osvetové kampane OVCE.sk, Zodpovedne.sk a NEHEJTUJ.sk.
Aktívne sa už niekoľko rokov venuje prekladu literatúry pre deti a mládež a na konte má desiatky preložených kníh pre vydavateľstvá Slovart, Mladá Fronta či Eastone books. Vo vydavateľstve Lingea pracovala ako editorka a projektová manažérka na príprave knižných a elektronických slovníkov.
Vyštudovala Filozofickú fakultu UK v odbore tlmočníctvo – prekladateľstvo anglického a arabského jazyka a Ústav medzinárodných vzťahov na Právnickej fakulte UK.
Jej silnou stránkou je copywriting, content manažment, projektový manažment a organizovanie atraktívnych a premyslených podujatí.
Jana pôsobí v oblasti PR 8 rokov, momentálne z pozície Account Manager zastrešuje pre klienta AVON komplexnú komunikáciu produktov i prípravu projektu Avon Pochod proti rakovine prsníka. Podieľa sa na projektoch pre značky ALO diamonds, Staropramen, Central a Bencik Culinary Group.
Pred príchodom do SKPR pracovala v agentúre Neopublic Porter Novelli. V roku 2014 sa zapojila do súťaže Young Lions v kategórii PR, kde sa tím, ktorého bola súčasťou, umiestnil na 2.mieste. Jej silnou stránkou je organizácia podujatí a media relations so zameraním na lifestyle médiá, ako aj nadhľad aj v tých najvypätejších situáciách.
Vyštudovala polygrafiu a magisterské štpdium komunikácie na Fakulte manažmentu Univerzity Komenského v Bratislave.
Petra sa v našej agentúre venuje klientom z IT sektora a developmentu, podieľa sa však aj na projektoch Slovenského olympijského výboru, a neziskových organizácií ako Divé maky, Úsmev ako dar či Raná starostlivosť.
Pracovala v jednej z najväčších IT firiem na Slovensku a neskôr v agentúre AMI Communications, kde mala na starosti IT sektor, ktorý jej je blízky už od študentských čias. Presedlala k nemu po štúdiu environmentálnej ekológie, ktorá je je stále blízka. Aj vďaka Petre sme dnes eco-friendly agentúra.
Alexandra má na starosti oddelenie monitoringu a analýz, ktorého úlohou je sledovanie úspešnosti našich komunikačnýách kampaní v médiách a na sociálnych sieťach.
V minulosti pracovala viac ako 10 rokov v oblasti vydavateľstiev printových médií na pozícii obchodník. Študovala na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave. Má rada presnosť, dochvíľnosť a otvorenú komunikáciu. Alex má zmysel pre detail, je veľmi organizovaná, a taký je vďaka nej aj náš media archív.
V agentúre sa podieľa na projektoch pre slovenskú pobočku právnickej spoločnosti CMS.
Vyštudoval medzinárodné podnikanie na Ekonomickej univerzite v Bratislave, kde absolvoval aj doktorandské štúdium. Vo svojom profesijnom živote pracoval ako novinár pre denník SME a TV Markíza. Neskôr pôsobil ako hovorca a PR špecialista vo viacerých verejných inštitúciách ako aj súkromných spoločnostiach. Už viac ako desať rokov externe prednáša na Paneurópskej vysokej škole a prednášajúcim hosťom býva aj na svojej alma mater.
V agentúre SKPR zastrešuje komunikáciu technologických klientov Lenovo a Motorola. Podieľa sa na vytváraní komunikačných stratégií, organizovaní eventov a media relations.
Má skúseností z PR agentúry, kde pracovala na komunikácii pre klientov z rôznych oblastí – FMCG, farmácia a bývanie. Okrem toho sa venovala aj korporátnej komunikácii a organizovaniu eventov. Vyštudovala žurnalistiku na UKF v Nitre a pracovala aj ako Content Manager v digitálnej agentúre. Už odmalička miluje komunikáciu, ku ktorej sa neskôr pridala láska k prechádzkam, knihám, šoférovaniu a, samozrejme, ku káve.