KTO SME

Poznáte to. Firma má neatraktívny produkt, klesajúce tržby, nesprávne zadefinované cieľové skupiny, a zamestnanci chodia do práce s nevôľou. No manažment rozhodne, že PR agentúra urobí z ich firmy top hráča na trhu. Teda, aspoň v médiách. Typický príklad zadania, akých sme v posledných rokoch videli mnoho.

Naháňanie pozitívnej publicity bez toho, aby ste zmenili podstatu, je však dnes už len krátkodobé, a zväčša aj veľmi drahé „riešenie“. Je to len také „premaľovávanie tanku na ružovo“ s vierou, že výsledkom bude cukráreň. Nemôže to fungovať.

My sa na PR pozeráme inak. Začneme analýzou, navrhneme zmeny naprieč vašim biznisom, pomôžeme vám predefinovať vašu stratégiu, vaše uvažovanie o zákazníkoch a vaše ciele. A postupne, krok za krokom, budeme spolu s vami napĺňať komunikačnú stratégiu, ktorej výsledkom by malo byť, že rozdiel medzi tým, čo o sebe tvrdíte a tým, čo o vás hovoria vaši zákazníci, bude čo najmenší. Čím je totiž táto priepasť užšia, tým úspešnejší a udržateľnejší môže byť váš biznis.

Značka je to, čo o sebe tvrdíte vy. Imidž je to, čo o vás hovoria iní.

Sme strategickí konzultanti a máme radi autentické PR.

SKPR Strategies je odpoveďou na našu dlhodobú snahu posunúť vnímanie a úlohu public relations viac do roviny strategického poradenstva, a to aj v oblasti komunikácie CSR projektov a projektov firemnej filantropie.

Práca nášho tímu sa opiera o dlhoročné skúsenosti našich ľudí s prácou v médiám a s médiami. Máme za sebou množstvo kreatívnych a strategických komunikačných konceptov, komplexných kampaní presahujúcich rámec PR, vieme obsiahnuť akékoľvek zadanie v off-line i online svete.

SK v názve firmy je zárukou osobného prístupu a kvalitného know-how. PR znamená, že práve public relations dokáže byť podľa nás lídrom v komunikácii. A Strategies je nevyhnutnou súčasťou čohokoľvek, čo má ambíciu napĺňať komunikačné, či iné ciele klienta. Aj preto pracujeme s tými najlepšími stratégmi, kreatívcami, či online špecialistami.

Naši klienti nemusia hľadať na každé zadanie samostatnú firmu a pokúšať sa zladiť ich uvažovanie. S dokonalým poznaním mediálneho trhu, so skúsenosťami z mnohých projektov, a s kontaktom na toho správneho komunikačného experta či firmu, to urobíme za vás. PR dokáže a vie byť komunikačným lídrom.

Hovoríme po anglicky, rusky, ukrajinsky, arabsky, maďarsky a česky.

  • silvia-skpr

    Silvia Kušnírová

    Owner/PR Strategist

    Profil

    Silvia je stratégom a kreatívcom spoločnosti a dohliada na to, aby práve strategické myslenie a kreativita boli prítomné vo všetkom, čo robíme. Má za sebou 15 rokov skúseností v oblasti komunikácie. V rokoch 2012-2013 bola prezidentkou Asociácie public relations SR (APR SR) a v rokoch 2008-2013 spolumajiteľkou PR agentúry Dynamic Relations, ktorá sa počas jej pôsobenia stala jednou z najväčších PR agentúr na Slovensku a zároveň najoceňovanejšou agentúrou na zahraničných súťažiach. Má za sebou množstvo úspešných komunikačných projektov a stratégií, vrátane spolupráce na zadaniach, ktoré agentúre vyslúžili ocenenia SABRE AWARDS a GLOBAL SABRE AWARDS, ktorými medzinárodná porota oceňuje najlepšie projekty v oblasti komunikácie a public relations na svete.

    Pred kariérou v PR pracovala desať rokov ako novinárka a moderátorka politických diskusných relácií v elektronických médiách. Ešte v čase „mečiarizmu“ pracovala ako moderátorka hlavnej spravodajskej relácie Žurnál v Rádiu Twist. Od roku 2003 pripravovala a moderovala politickú diskusnú reláciu V politike pre televíziu TA3. Za túto reláciu získala v roku 2004 dve novinárske ceny: Cenu Eurotelevízie v rámci ankety Osobnosť televíznej obrazovky a cenu Nadácie otvorenej spoločnosti. V televízii JOJ vysielala vlastnú, “na mieru šitú” politickú talk-show s názvom Politika.SK. Komunikáciu študovala nielen na Slovensku, ale aj v USA a Veľkej Británii, kde zároveň absolvovala viaceré prestížne stáže vrátane BBC, CNN London, či Voice of America. Silvia patrí k vyhľadávaným koučom v oblasti mediálnych a komunikačných tréningov. Pod značkou MEET THE PRESS vedie školu komunikácie pre top manažérov, podnikateľov, či všetkých tých, ktorí si uvedomujú, že vedieť komunikovať o svojej práci a cieľoch je rovnako dôležité ako dosahovať ich.

  • Soňa Lexmanová SKPR

    Soňa Lexmanová

    Managing Director/CSR Strategist

    Profil

    Soňa pracuje celý život v médiách alebo s médiami, naposledy ako Account Director v jednej z najväčších PR agentúr na Slovensku – Neopublic Porter Novelli. Počas tohto pôsobenia viedla tím pre klientov ako Telekom, Coca Cola, Gebrüder Weiss, Procter & Gamble, RWE Gas, Adidas Area East.

    Dlhodobo sa venuje komunikácii a stratégiám CSR projektov a je zároveň výkonnou riaditeľkou Fóra Donorov, kde spoluorganizuje verejnú anketu Filantrop roka. Práve CSR projekty jej v uplynulých rokoch vyslúžili ocenenia Prokop, ktorým sa na Slovensku oceňujú najlepšie PR projekty roka. Angažuje sa v oblasti neziskového sektora a filantropie. Spolupracuje s OZ Deťom pre život, Ligou proti rakovine, Portugalským inštitútom, a OZ eSlovensko na projektoch ochrany detí na internete. Je členkou Rady vlády pre mimovládne neziskové organizácie.

    Pred kariérou v PR pracovala viac ako 10 rokov v elektronických médiách. Do roku 2005 pôsobila v televízii Markíza ako reportér a moderátor spravodajstva, neskôr ako vedúca vydania a zástupkyňa šéfredaktora. Počas práce pre televíziu JOJ sa okrem prípravy publicistickej relácie Noviny Plus aktívne venovala aj televíznemu PR a marketingu ako projektový a brand manažér. Stála pri založení Nadácie TV JOJ a bola jej výkonným manažérom.

  • Kateryna Matúšková SKPR

    Kateryna Matušková

    PR Consultant

    Profil

    Kateryna má dlhoročné skúsenosti v oblasti plánovania a komplexného manažmentu PR projektov so zameraním na oblasť lifestyle. Absolvovala Filozofickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave, odbor psychológia so špecializáciou na marketing, reklamu a PR. Po skončení štúdia pôsobila vo sfére personálneho a podnikového poradenstva.

    V oblasti PR má dlhoročné skúsenosti, naposledy pracovala v agentúre Neopublic Porter Novelli, kde z  pozície Account Director viedla tím a bola zodpovedná za manažment práce pre viacerých kľúčových klientov z oblasti lifestyle, IT, spotrebnej elektroniky a zdravotníctva: AVON, Aupark, Cord Blood Center, Eli Lilly, HP, Microsoft atď. V roku 2012 v medzinárodnej súťaží PR profesionálov získala pre agentúru významné ocenenie Golden Sabre Awards v kategórii Corporate social responsibility a lokálne ocenenie Prokop 2013 v kategórii Corporate Communications, ktorým sa na Slovensku oceňujú najlepšie PR projekty roka.

    Jej silnou stránkou je príprava komunikačných stratégií, projektový manažment s dôrazom na korporátnu a produktovú komunikáciu, uvedenie produktov na trh, media relations a organizovanie rôznorodých podujatí, na ktorých žiadny dobrý novinár alebo VIP hosť nemôže chýbať.

  • Gabriela Patkolová SKPR

    Gabriela Patkolová

    Senior Account Manager

    Gabriela vedie tím pracujúci na projektoch pre Slovenský olympijský výbor, klientov z IT sektora, ale aj neziskové organizácie. V neziskovom sektore pracovala aj pred príchodom do agentúry kde sa venovala PR a marketingu ako projektový manažér. V eSlovensko o. z. a Slovenskom výbore pre UNICEF sa venovala najmä projektom Európskej komisie v oblasti bezpečného používania internetu u detí. Obe organizácie zastupovala v medzinárodnej organizácii INSAFE a manažovala úspešné osvetové kampane OVCE.sk, Zodpovedne.sk a NEHEJTUJ.sk, ktorá v roku 2014 získala aj ocenenie PROKOP. Rovnako pôsobila v Združení informatikov samospráv Slovenska, kde sa venovala produkcii odborných konferencií, či manažovaniu súťaže pre samosprávy ZlatyErb.sk. Angažuje sa aj v podpore CSR a filantropie spoluprácou s Fórom donorov a anketou Filantrop roka.

    Okrem uvedených aktivít sa dlhoročne aktívne venuje prekladu literatúry pre deti a mládež a na konte má desiatky preložených kníh pre vydavateľstvá Slovart, Mladá Fronta či Eastone books. Vo vydavateľstve Lingea pracovala ako editorka a projektová manažérka na príprave knižných a elektronických slovníkov.

    Vyštudovala Filozofickú fakultu UK v odbore tlmočníctvo – prekladateľstvo anglického a arabského jazyka ako aj Ústav medzinárodných vzťahov na Právnickej fakulte UK.

    Jej silnou stránkou je copywriting, content manažment, projektový manažment a organizovanie podujatí.

  • Jana Gregušová

    Account Manager

    Jana vyštudovala polygrafiu a momentálne pokračuje v štúdiu externe na Fakulte manažmentu Univerzity Komenského v Bratislave. V oblasti PR pôsobí už 4 roky, počas tohto obdobia pracovala v agentúre Neopublic Porter Novelli najprv ako mediálna analytička a neskôr ako Junior Account Manager. V roku 2014 sa zapojila do súťaže Young Lions v kategórii PR, kde sa tím, ktorého bola súčasťou, umiestnil na 2.mieste.

    Aktuálne sa v agentúre podieľa na projektoch pre klientov Avon, ALO diamonds, Staroprameň, Central a Bencik Culinary Group.

    Jej silnou stránkou je organizácia podujatí a media relations so zameraním na lifestyle médiá, ako aj komplexné spracovávanie údajov z médií do formy mediálnych analýz.

  • Michal Kollarčík SKPR

    Michal Kollarčík

    Account Manager

    Michal v agentúre zastrešuje online projekty a kampane na sociálnych sieťach. Nie je mu cudzí Facebook, YouTube, Twitter ani Instagram. Už počas štúdia na Katedre žurnalistiky Univerzity Komenského v Bratislave ho najviac lákali predmety zamerané na digitálne médiá a publikovanie na internete. Má za sebou niekoľkoročné skúsenosti v najčítanejších slovenských technologických magazínoch Živé.sk a MobilMania.sk, kde pôsobil ako redaktor zameraný primárne na veľké technologické spoločnosti, startupy a internet. V Živé.sk bol tiež zodpovedný za stratégiu na sociálnych sieťach a dlhodobo budoval komunitu fanúšikov na Facebooku a Twitteri. Zároveň ho fascinuje aj moderný dizajn a rád sa „hrá“ s Photoshopom.

  • juraj-skpr

    Juraj Vedej

    Account Manager

    Juraj absolvoval Ekonomickú univerzitu v Bratislave, odbor Marketingový manažment. Už počas štúdia inklinoval k PR, ktoré bolo aj témou jeho diplomovej práce. V praxi pôsobí od roku 2010 a vyskúšal tak agentúrne prostredia, ako aj stranu klienta. Špecializuje sa na ekonomické a investičné témy a segment stavebníctva a bývania. Pozná mediálny trh a s informáciami dokáže efektívne narábať. Najväčší dôraz kladie na kvalitný obsah, atraktívny predovšetkým pre čitateľa a striktné dodržiavanie termínov. Preferuje uvoľnenú, no otovrenú a priamu komunikáciu.

  • Petra KOLLÁR VOLFOVÁ

    Account Executive

    Petra sa v našej agentúre venuje klientom z IT sektora, podieľa sa však aj na projektoch Slovenského olympijského výboru, ale aj neziskových organizácií ako Divé maky či Platforma neziskových rozvojových organizácií. Po štúdiu environmentálnej ekológie ju to ťahalo viac k IT, kedy v jednej z popredných IT spoločností na trhu tri roky zastrešovala Customer Fulfillment.

    Neskôr svoje skúsenosti z tohto sveta uplatnila v agentúre AMI Communications, kde sa venovala klientom najmä z oblasti IT. Hravo si poradí s organizáciou rôznych podujatí, má rada dochvíľnosť, systematickú prácu, priamu a jasnú komunikáciu.

  • Michaela KATONOVÁ

    Account Manager

    Michaela sa v agentúre sa podieľa na projektoch pre klientov ALO diamonds, Avon, Staraopramen, Central a Bencik Culinary Group. Medzi jej silné stránky patrí media relations so zameraním na lifestyle a fashion médiá, pretváranie ideí do textovej podoby a organizovanie podujatí.

    Vyštudovala žurnalistiku na Katedre žurnalistiky Univerzity Komenského v Bratislave. Počas štúdia externe spolupracovala s viacerými lifestyleovými a módnymi titulmi, medzi nimi aj s marieclaire.cz, kde mala vlastnú rubriku, či s magazínmi Eva a Madam Eva. V oblasti PR sa pohybuje od roku 2014, keď začala pracovať na pozícii PR Assistant pre britskú značku F&F.