Centova diéta
Konzumácia výlučne lacných základných potravín s dlhou dobou trvanlivosti – to je nová Centova diéta! Verejnosť sme šokovali kontroverznou diétou, ktorou sme upozornili na ľudí na hranici chudoby a potravinovú zbierku nášho klienta.
Paradoxom dnešnej doby je, že kým na scéne sa každú chvíľu objavujú nové zázračné diéty, viac ako 600-tisíc Slovákov drží diétu nedobrovoľne. Ľuďom na hranici chudoby často chýba to najzákladnejšie - vyvážená a najmä pestrá strava. Preto Lidl vytvoril potravinovú zbierku Podeľ sa a pomôž vo všetkých 160-tich predajniach. Aby sme pritiahli pozornosť na problém, predstavili sme nezmyselnú diétu s názvom Centova diéta, ktorej základom je konzumácia výlučne lacných základných potravín s dlhou dobou trvanlivosti, a nechali sme influencerov vyskúšať si ju na vlastnej koži. Herečka Karin Haydu a foodbloger Daniel Feranec (známy ako Čo je Bratislava) predstavili svojim fanúšikom novú diétu, ktorú sa rozhodli podstúpiť. Centova diéta neunikla pozornosti mienkotvorných médií cez intenzívny press briefing priamo v jednej z Lidl predajní a pozvali sme aj našich influencerov, ktorí diétu podstúpili. Cielenou komunikáciou sme dosiahli 56 spontánnych výstupov s hodnotou takmer 210 000 Eur a celkový reach viac ako 50 miliónov. Na sociálnych sieťach sme prostredníctvom influencerov zasiahli takmer 1,4 milióna užívateľov. No dôležitejšie ako čísla sú príbehy za nimi. Aktivita upozornila na problémy tých, ktorí často zostávajú zabudnutí a inšpirovala stovky ľudí k pomoci. Aj vďaka Centovej diéte presiahla suma vyzbieraných potravín v rámci projektu Podeľ sa pomôž na konci roka 1,5 milióna Eur.