Lidl Slovensko

Centova diéta

Konzumácia výlučne lacných základných potravín s dlhou dobou trvanlivosti – to je nová Centova diéta! Verejnosť sme šokovali kontroverznou diétou, ktorou sme upozornili na ľudí na hranici chudoby a potravinovú zbierku nášho klienta.

Paradoxom dnešnej doby je, že kým na scéne sa každú chvíľu objavujú nové zázračné diéty, viac ako 600-tisíc Slovákov drží diétu nedobrovoľne. Ľuďom na hranici chudoby často chýba to najzákladnejšie - vyvážená a najmä pestrá strava. Preto Lidl vytvoril potravinovú zbierku Podeľ sa a pomôž vo všetkých 160-tich predajniach. Aby sme pritiahli pozornosť na problém, predstavili sme nezmyselnú diétu s názvom Centova diéta, ktorej základom je konzumácia výlučne lacných základných potravín s dlhou dobou trvanlivosti, a nechali sme influencerov vyskúšať si ju na vlastnej koži. Herečka Karin Haydu a foodbloger Daniel Feranec (známy ako Čo je Bratislava) predstavili svojim fanúšikom novú diétu, ktorú sa rozhodli podstúpiť. Centova diéta neunikla pozornosti mienkotvorných médií cez intenzívny press briefing priamo v jednej z Lidl predajní a pozvali sme aj našich influencerov, ktorí diétu podstúpili. Cielenou komunikáciou sme dosiahli 56 spontánnych výstupov s hodnotou takmer 210 000 Eur a celkový reach viac ako 50 miliónov. Na sociálnych sieťach sme prostredníctvom influencerov zasiahli takmer 1,4 milióna užívateľov. No dôležitejšie ako čísla sú príbehy za nimi. Aktivita upozornila na problémy tých, ktorí často zostávajú zabudnutí a inšpirovala stovky ľudí k pomoci. Aj vďaka Centovej diéte presiahla suma vyzbieraných potravín v rámci projektu Podeľ sa pomôž na konci roka 1,5 milióna Eur.

No items found.

Povedali o nás

SKPR sme si vybrali pre ich profesionálny prístup a neskutočné nasadenie pri realizácii ocenenia Učiteľská osobnosť Slovenska. Do svojej práce dávajú nielen mnoho času a energie, ale aj srdce a úprimný záujem. Dostatočné množstvo výstupov a starostlivosť o média a následné výstupy po podujatí nám zabezpečujú skvelú viditeľnosť. Ďakujeme!
Komenského inštitút a CEEV Živica
Zuzana Labašová, výkonná riaditeľka
Komenského inštitút a CEEV Živica
V rámci PR je pre nás dôležité prispôsobovať našu komunikáciu aktuálnym trendom a agentúra SKPR prináša inšpiratívne nápady a riešenia, ktoré posúvajú značky z nášho portfólia o niečo bližšie k našim konzumentom. Z doterajšej spolupráce oceňujeme najmä profesionálny prístup, kreatívne riešenia pri zadaniach a vysokú mieru proaktivity.
Heineken
Helena Windisch, manažérka korporátnych vzťahov
Heineken
Lidl je náročný klient, od našich agentúr očakávame vysoké nasadenie, ťah na bránku, kreativitu a proaktivitu. S agentúrou SKPR spolupracujeme v oblasti produktového a korporátneho PR, CSR aktivít, exekúcie mediálnych eventov a strategického poradenstva. Naša spolupráca priniesla viacero ocenení, no hlavne projekty, ktoré zarezonovali (nielen) na Slovensku.
Lidl
Tomáš Bezák, Vedúci úseku komunikácie
Lidl
Pri spolupráci s agentúrou SKPR nesmierne oceňujeme ich proklientský, ale pritom otvorený prístup, dôslednosť a štruktúrovanosť. Veľmi rýchlo sme zistili, že sa na nich môžeme plne spoľahnúť či už v rámci bežného press officu, alebo pri eventoch či krízovej komunikácii. Rovnako oceňujeme aj ich vysokú mieru kreativity, ľudskosti a nasadenia.
Motorola
Anna Miháliková, Marketing Manager
Motorola
Agentúru SKPR tvorí tím ľudí, ktorí sú profesionálmi v rôznych oblastiach svojho pôsobenia. Oceňujem na nich ich úžasnú kreativitu, dôslednosť, precíznosť, kontakty s médiami a v neposlednom rade ľudský prístup. Naša vzájomná spolupráca je skutočne rozmanitá, dokážu sa promptne a ľahko zorientovať v rôznych témach a projektoch, ktorými sa naša spoločnosť zaoberá. Môžeme sa na SKPR plne spoľahnúť.
Lenovo
Jaroslava Šrobová, Senior Marketing Specialist
Lenovo
S agentúrou SKPR spolupracujeme už viac ako štyri roky. Oceňujeme najmä profesionalitu, nasadenie a pozitívne naladenie tímu, ktorý sa stará o PR aktivity našej spoločnosti. Vždy kvalitné spracovanie výstupov pre tlač, znalosť mediálneho prostredia, kreativita a hľadanie netradičných riešení sú veľkým prínosom.
Herrys
Mgr. Andrea Bačíková, MBA, Marketing Manager
Herrys
Spolupráca Divých makov s SKPR strategies s.r.o. trvá už 7 rokov a lepšieho partnerav oblasti PR si už ani nevieme predstaviť. Okrem profesionality je najväčšou pridanou hodnotou ľudskosť, s ktorou pristupujú ku komunikácii príbehov našich štipendistov. Pravidelne sa dobrovoľnícky zapájajú aj do školení našich študentov, aby im pomohli zlepšiť komunikačné a prezentačné zručnosti.
Divé maky o.z.
Barbora Mistríková,
Divé maky o.z.