NAY

Datart je NAY

Spojenie dvoch významných hráčov v elektro segmente sme využili na upevnenie pozície značky NAY na slovenskom trhu a to premyslenou komunikáciou, správne nastavenou stratégiou a excelentnými media relations.

Jeden z najväčších predajcov elektroniky na Slovensku skončil -  DATART sa zmenil na NAY. Čo prinesie zlúčenie značiek zákazníkom? Našou úlohou bolo dostať informácie k čo najväčšiemu publiku, aby sme odbúrali akékoľvek obavy zákazníkov zo spojenia a naopak, zdôraznili benefity, ktoré im to prinesie. Zároveň sme potrebovali adresovať obavy zamestnancov, ktorí boli roky lojálni voči Datartu a teraz prechádzali pod svojho dlhoročného konkurenta. Spojenie dvoch významných hráčov v elektro segmente na Slovensku nám umožnilo premyslenou komunikáciou upevniť pozíciu NAY na Slovensku. Za 4 týždne sme dosiahli 128 výstupov, ktorými sme zasiahli každého Slováka 3x s dosahom viac ako 16 mil. a mediálnou hodnotu prevyšujúcou 100 000 Eur. Na sociálnych sieťach sme dosiahli reach vyše 120 000.

No items found.

Povedali o nás

SKPR sme si vybrali pre ich profesionálny prístup a neskutočné nasadenie pri realizácii ocenenia Učiteľská osobnosť Slovenska. Do svojej práce dávajú nielen mnoho času a energie, ale aj srdce a úprimný záujem. Dostatočné množstvo výstupov a starostlivosť o média a následné výstupy po podujatí nám zabezpečujú skvelú viditeľnosť. Ďakujeme!
Komenského inštitút a CEEV Živica
Zuzana Labašová, výkonná riaditeľka
Komenského inštitút a CEEV Živica
V rámci PR je pre nás dôležité prispôsobovať našu komunikáciu aktuálnym trendom a agentúra SKPR prináša inšpiratívne nápady a riešenia, ktoré posúvajú značky z nášho portfólia o niečo bližšie k našim konzumentom. Z doterajšej spolupráce oceňujeme najmä profesionálny prístup, kreatívne riešenia pri zadaniach a vysokú mieru proaktivity.
Heineken
Helena Windisch, manažérka korporátnych vzťahov
Heineken
Lidl je náročný klient, od našich agentúr očakávame vysoké nasadenie, ťah na bránku, kreativitu a proaktivitu. S agentúrou SKPR spolupracujeme v oblasti produktového a korporátneho PR, CSR aktivít, exekúcie mediálnych eventov a strategického poradenstva. Naša spolupráca priniesla viacero ocenení, no hlavne projekty, ktoré zarezonovali (nielen) na Slovensku.
Lidl
Tomáš Bezák, Vedúci úseku komunikácie
Lidl
Pri spolupráci s agentúrou SKPR nesmierne oceňujeme ich proklientský, ale pritom otvorený prístup, dôslednosť a štruktúrovanosť. Veľmi rýchlo sme zistili, že sa na nich môžeme plne spoľahnúť či už v rámci bežného press officu, alebo pri eventoch či krízovej komunikácii. Rovnako oceňujeme aj ich vysokú mieru kreativity, ľudskosti a nasadenia.
Motorola
Anna Miháliková, Marketing Manager
Motorola
Agentúru SKPR tvorí tím ľudí, ktorí sú profesionálmi v rôznych oblastiach svojho pôsobenia. Oceňujem na nich ich úžasnú kreativitu, dôslednosť, precíznosť, kontakty s médiami a v neposlednom rade ľudský prístup. Naša vzájomná spolupráca je skutočne rozmanitá, dokážu sa promptne a ľahko zorientovať v rôznych témach a projektoch, ktorými sa naša spoločnosť zaoberá. Môžeme sa na SKPR plne spoľahnúť.
Lenovo
Jaroslava Šrobová, Senior Marketing Specialist
Lenovo
S agentúrou SKPR spolupracujeme už viac ako štyri roky. Oceňujeme najmä profesionalitu, nasadenie a pozitívne naladenie tímu, ktorý sa stará o PR aktivity našej spoločnosti. Vždy kvalitné spracovanie výstupov pre tlač, znalosť mediálneho prostredia, kreativita a hľadanie netradičných riešení sú veľkým prínosom.
Herrys
Mgr. Andrea Bačíková, MBA, Marketing Manager
Herrys
Spolupráca Divých makov s SKPR strategies s.r.o. trvá už 7 rokov a lepšieho partnerav oblasti PR si už ani nevieme predstaviť. Okrem profesionality je najväčšou pridanou hodnotou ľudskosť, s ktorou pristupujú ku komunikácii príbehov našich štipendistov. Pravidelne sa dobrovoľnícky zapájajú aj do školení našich študentov, aby im pomohli zlepšiť komunikačné a prezentačné zručnosti.
Divé maky o.z.
Barbora Mistríková,
Divé maky o.z.