Datart je NAY
Spojenie dvoch významných hráčov v elektro segmente sme využili na upevnenie pozície značky NAY na slovenskom trhu a to premyslenou komunikáciou, správne nastavenou stratégiou a excelentnými media relations.
Jeden z najväčších predajcov elektroniky na Slovensku skončil - DATART sa zmenil na NAY. Čo prinesie zlúčenie značiek zákazníkom? Našou úlohou bolo dostať informácie k čo najväčšiemu publiku, aby sme odbúrali akékoľvek obavy zákazníkov zo spojenia a naopak, zdôraznili benefity, ktoré im to prinesie. Zároveň sme potrebovali adresovať obavy zamestnancov, ktorí boli roky lojálni voči Datartu a teraz prechádzali pod svojho dlhoročného konkurenta. Spojenie dvoch významných hráčov v elektro segmente na Slovensku nám umožnilo premyslenou komunikáciou upevniť pozíciu NAY na Slovensku. Za 4 týždne sme dosiahli 128 výstupov, ktorými sme zasiahli každého Slováka 3x s dosahom viac ako 16 mil. a mediálnou hodnotu prevyšujúcou 100 000 Eur. Na sociálnych sieťach sme dosiahli reach vyše 120 000.