Hybridná vojna sa týka každého
Či už riadite štát, biznis, alebo svoju domácnosť, nenechajte sa v online priestore nachytať! Zrozumiteľným naratívom, atraktívnymi dátami i praktickými príkladmi trendov a hrozieb sme klienta pozicionovali ako kľúčového experta v kyber bezpečnosti.
Slovenský online priestor nie je izolovanou bublinou. Ukázali to dáta spoločnosti Microsoft. Ako je na tom v pripravenosti Slovensko? Varovali sme viac ako 3 milióny Slovákov cez 51 mediálnych výstupov s jasným odkazom – z kyber kriminality sa stal obrovský biznis! Nenechajte sa nachytať, či už riadite štát, biznis alebo svoju domácnosť. Keďže ide o odbornú tému, zámerom komunikačnej stratégie bola zrozumiteľná interpretácia s dôrazom na hodnovernosť dát. Storytelling sme vystavali na globálnych dátach tak, aby sme mu dali lokálny rozmer. Dôsledne sme vysvetľovali trendy, aktuálne hrozby aj praktické príklady, aby sme klienta pozicionovali ako jednoznačného experta v oblasti globálnej aj lokálnej kybernetickej bezpečnosti. Výberom relevantných a pútavých posolstiev sme sa prihovárali širokej cieľovej skupine od štátu, firiem až po mamičky s deťmi Microsoft otváral zásadné témy v oblasti kybernetickej bezpečnosti a stal sa spoľahlivým zdrojom atraktívnych dát a informácií. Zasiahli sme viac ako 3 340 000 ľudí a našou komunikáciou výrazne posilnili vnímanie značky v v tejto oblasti u médií a sprostredkovane aj u cieľových skupín B2B či eGov.