Microsoft

Hybridná vojna sa týka každého

Či už riadite štát, biznis, alebo svoju domácnosť, nenechajte sa v online priestore nachytať! Zrozumiteľným naratívom, atraktívnymi dátami i praktickými príkladmi trendov a hrozieb sme klienta pozicionovali ako kľúčového experta v kyber bezpečnosti.

Slovenský online priestor nie je izolovanou bublinou. Ukázali to dáta spoločnosti Microsoft. Ako je na tom v pripravenosti Slovensko? Varovali sme viac ako 3 milióny Slovákov cez 51 mediálnych výstupov s jasným odkazom – z kyber kriminality sa stal obrovský biznis! Nenechajte sa nachytať, či už riadite štát, biznis alebo svoju domácnosť. Keďže ide o odbornú tému, zámerom komunikačnej stratégie bola zrozumiteľná interpretácia s dôrazom na hodnovernosť dát. Storytelling sme vystavali na globálnych dátach tak, aby sme mu dali lokálny rozmer. Dôsledne sme vysvetľovali trendy, aktuálne hrozby aj praktické príklady, aby sme klienta pozicionovali ako jednoznačného experta v oblasti globálnej aj lokálnej kybernetickej bezpečnosti. Výberom relevantných a pútavých posolstiev sme sa prihovárali širokej cieľovej skupine od štátu, firiem až po mamičky s deťmi Microsoft otváral zásadné témy v oblasti kybernetickej bezpečnosti a stal sa spoľahlivým zdrojom atraktívnych dát a informácií. Zasiahli sme viac ako 3 340 000 ľudí a našou komunikáciou výrazne posilnili vnímanie značky v v tejto oblasti u médií a sprostredkovane aj u cieľových skupín B2B či eGov.

No items found.

Povedali o nás

SKPR sme si vybrali pre ich profesionálny prístup a neskutočné nasadenie pri realizácii ocenenia Učiteľská osobnosť Slovenska. Do svojej práce dávajú nielen mnoho času a energie, ale aj srdce a úprimný záujem. Dostatočné množstvo výstupov a starostlivosť o média a následné výstupy po podujatí nám zabezpečujú skvelú viditeľnosť. Ďakujeme!
Komenského inštitút a CEEV Živica
Zuzana Labašová, výkonná riaditeľka
Komenského inštitút a CEEV Živica
V rámci PR je pre nás dôležité prispôsobovať našu komunikáciu aktuálnym trendom a agentúra SKPR prináša inšpiratívne nápady a riešenia, ktoré posúvajú značky z nášho portfólia o niečo bližšie k našim konzumentom. Z doterajšej spolupráce oceňujeme najmä profesionálny prístup, kreatívne riešenia pri zadaniach a vysokú mieru proaktivity.
Heineken
Helena Windisch, manažérka korporátnych vzťahov
Heineken
Lidl je náročný klient, od našich agentúr očakávame vysoké nasadenie, ťah na bránku, kreativitu a proaktivitu. S agentúrou SKPR spolupracujeme v oblasti produktového a korporátneho PR, CSR aktivít, exekúcie mediálnych eventov a strategického poradenstva. Naša spolupráca priniesla viacero ocenení, no hlavne projekty, ktoré zarezonovali (nielen) na Slovensku.
Lidl
Tomáš Bezák, Vedúci úseku komunikácie
Lidl
Pri spolupráci s agentúrou SKPR nesmierne oceňujeme ich proklientský, ale pritom otvorený prístup, dôslednosť a štruktúrovanosť. Veľmi rýchlo sme zistili, že sa na nich môžeme plne spoľahnúť či už v rámci bežného press officu, alebo pri eventoch či krízovej komunikácii. Rovnako oceňujeme aj ich vysokú mieru kreativity, ľudskosti a nasadenia.
Motorola
Anna Miháliková, Marketing Manager
Motorola
Agentúru SKPR tvorí tím ľudí, ktorí sú profesionálmi v rôznych oblastiach svojho pôsobenia. Oceňujem na nich ich úžasnú kreativitu, dôslednosť, precíznosť, kontakty s médiami a v neposlednom rade ľudský prístup. Naša vzájomná spolupráca je skutočne rozmanitá, dokážu sa promptne a ľahko zorientovať v rôznych témach a projektoch, ktorými sa naša spoločnosť zaoberá. Môžeme sa na SKPR plne spoľahnúť.
Lenovo
Jaroslava Šrobová, Senior Marketing Specialist
Lenovo
S agentúrou SKPR spolupracujeme už viac ako štyri roky. Oceňujeme najmä profesionalitu, nasadenie a pozitívne naladenie tímu, ktorý sa stará o PR aktivity našej spoločnosti. Vždy kvalitné spracovanie výstupov pre tlač, znalosť mediálneho prostredia, kreativita a hľadanie netradičných riešení sú veľkým prínosom.
Herrys
Mgr. Andrea Bačíková, MBA, Marketing Manager
Herrys
Spolupráca Divých makov s SKPR strategies s.r.o. trvá už 7 rokov a lepšieho partnerav oblasti PR si už ani nevieme predstaviť. Okrem profesionality je najväčšou pridanou hodnotou ľudskosť, s ktorou pristupujú ku komunikácii príbehov našich štipendistov. Pravidelne sa dobrovoľnícky zapájajú aj do školení našich študentov, aby im pomohli zlepšiť komunikačné a prezentačné zručnosti.
Divé maky o.z.
Barbora Mistríková,
Divé maky o.z.