Lidl: 20 rokov na trhu
20-ročné pôsobenie značky Lidl na Slovensku znamená aj 20 rokov zásadného prínosu pre krajinu. Lidl sme ukázali ako lídra v predaji aj v CSR, ako top zamestnávateľa a tiež dôležitého partnera pre našich dodávateľov.
Diskontný reťazec Lidl je nielen lídrom na trhu a „love brandom“, zohráva aj dôležitú spoločenskú úlohu. Je obľúbeným predajcom potravín so silným dôrazom na svoje privátne značky, ako aj jedným z najväčších zamestnávateľov, daňovníkov, či partnerov pre slovenských dodávateľov. Kontinuálne sa zaujíma a realizuje projekty trvalej udržateľnosti, je lídrom v CSR. Výrazne prispieva k podpore našej ekonomiky a celkovej prosperite. Okrúhle 20. jubileum značky na Slovensku sme preto využili na podčiarknutie jej dlhoročného prínosu pre krajinu a jej obyvateľov. Konkrétnymi aktivitami ako aj výpovednými dátami sme prezentovali úspešné pôsobenie firmy a jej výsledky v jednotlivých oblastiach. Príťažlivou formou sme pritiahli pozornosť publika a ukázali „highlighty“, ktoré sú súčasťou príbehu reťazca Lidl na Slovensku už dvadsať rokov. Poukázali sme aj na dôležitosť dlhodobých partnerstiev s dôrazom na slovenských dodávateľov.