Rôzni = Rovní
Vedeli ste, že ženy majú u nás v priemere o pätinu nižšie platy ako muži? A chcete vedieť, ako sa k tejto téme stavia Lidl a ako vyzerala naša kampaň na podporu diverzity a inklúzie na pracovisku? Čítajte ďalej.
Lidl Slovensko otvoril tému diverzity a inklúzie na pracovisku. Ako prvá spoločnosť v sektore retailu predstavila ambasádorku pre diverzitu a zverejnila výsledky zamestnávateľskej ankety na túto tému. V rámci komunikácie sa diskont zameral na vážny problém na pracovnom trhu - ženy zarábajú za rovnakú prácu o 20% menej, než muži. Avšak Lidl tento rozdiel nerobí, každému za odvedenú prácu zaplatí rovnako a rád svojim prístupom inšpiruje ďalších. Aj preto vznikla v rámci kampane miestnosť optickej ilúzie, tzv. Ames room, ktorá ukazuje skreslený pohľad na ženy, ktorý sa však stratí pri bližšom pohľade. Intenzívna a kreatívna komunikačná kampaň v rámci employer brandingu zahŕňala viacero fáz od úvodnej tlačovej konferencie, cez kampaň rovnosti v odmeňovaní, až po špeciálnu komunikáciu v deň platovej (ne)rovnosti.