SFTA

Slnko v sieti

Napriek pretlaku americkej produkcie a iných možností zábavy zažíva slovenský film svoj boom. Záujem potvrdzujú aj čísla návštevnosti v našich kinách, ktoré lámu rekordy. Čo ale vedia ľudia o Slovenskej filmovej a televíznej akadémii?

Národné filmové ceny Slnko v sieti sú určené najkvalitnejším filmom a tvorivým výkonom slovenskej kinematografie. Našou úlohou bolo oživiť prestíž tak ocenenia ako aj filmárskej brandže a vzbudiť záujem o podujatie. Aby sme naštartovali konzistentné budovanie značky SFTA, stavili sme na partnerstvá s relevantnými a silnými mediálnymi partnermi, nastavili komunikáciu na sociálnych sieťach a využili osobnosti SFTA ako nositeľov brandu. Slnko v sieti sme pasovali za slovenských Oskarov. V kampani sme sa zamerali na jasne špecifikované cieľové skupiny, ktorým sme pripravovali natívny obsah na mieru cez mix komunikačných kanálov – vrátane OOH, TV a rádio spotov, online kampane a súťaží na sociálnych sieťach. Prvým signálom, že komunikácia funguje, bol záujem zo strany médií o účasť na slávnostnom odovzdávaní ocenení. Celkovo sa zúčastnilo takmer 50 novinárov, vrátane celoštátnych televízií, denníkov, tlačových agentúr, online portálov. Následne sa nám to potvrdilo v podobe nárastu sledovanosti priameho prenosu. Celkovo sme za dva mesiace od vyhlásenia nominácií až po ukončenie Týždňa slovenského filmu dosiahli 328 mediálnych výstupov v hodnote takmer 360 000 Eur, pričom išlo o nízkorozpočtový projekt s investíciou 7000 Eur.

No items found.

Povedali o nás

SKPR sme si vybrali pre ich profesionálny prístup a neskutočné nasadenie pri realizácii ocenenia Učiteľská osobnosť Slovenska. Do svojej práce dávajú nielen mnoho času a energie, ale aj srdce a úprimný záujem. Dostatočné množstvo výstupov a starostlivosť o média a následné výstupy po podujatí nám zabezpečujú skvelú viditeľnosť. Ďakujeme!
Komenského inštitút a CEEV Živica
Zuzana Labašová, výkonná riaditeľka
Komenského inštitút a CEEV Živica
V rámci PR je pre nás dôležité prispôsobovať našu komunikáciu aktuálnym trendom a agentúra SKPR prináša inšpiratívne nápady a riešenia, ktoré posúvajú značky z nášho portfólia o niečo bližšie k našim konzumentom. Z doterajšej spolupráce oceňujeme najmä profesionálny prístup, kreatívne riešenia pri zadaniach a vysokú mieru proaktivity.
Heineken
Helena Windisch, manažérka korporátnych vzťahov
Heineken
Lidl je náročný klient, od našich agentúr očakávame vysoké nasadenie, ťah na bránku, kreativitu a proaktivitu. S agentúrou SKPR spolupracujeme v oblasti produktového a korporátneho PR, CSR aktivít, exekúcie mediálnych eventov a strategického poradenstva. Naša spolupráca priniesla viacero ocenení, no hlavne projekty, ktoré zarezonovali (nielen) na Slovensku.
Lidl
Tomáš Bezák, Vedúci úseku komunikácie
Lidl
Pri spolupráci s agentúrou SKPR nesmierne oceňujeme ich proklientský, ale pritom otvorený prístup, dôslednosť a štruktúrovanosť. Veľmi rýchlo sme zistili, že sa na nich môžeme plne spoľahnúť či už v rámci bežného press officu, alebo pri eventoch či krízovej komunikácii. Rovnako oceňujeme aj ich vysokú mieru kreativity, ľudskosti a nasadenia.
Motorola
Anna Miháliková, Marketing Manager
Motorola
Agentúru SKPR tvorí tím ľudí, ktorí sú profesionálmi v rôznych oblastiach svojho pôsobenia. Oceňujem na nich ich úžasnú kreativitu, dôslednosť, precíznosť, kontakty s médiami a v neposlednom rade ľudský prístup. Naša vzájomná spolupráca je skutočne rozmanitá, dokážu sa promptne a ľahko zorientovať v rôznych témach a projektoch, ktorými sa naša spoločnosť zaoberá. Môžeme sa na SKPR plne spoľahnúť.
Lenovo
Jaroslava Šrobová, Senior Marketing Specialist
Lenovo
S agentúrou SKPR spolupracujeme už viac ako štyri roky. Oceňujeme najmä profesionalitu, nasadenie a pozitívne naladenie tímu, ktorý sa stará o PR aktivity našej spoločnosti. Vždy kvalitné spracovanie výstupov pre tlač, znalosť mediálneho prostredia, kreativita a hľadanie netradičných riešení sú veľkým prínosom.
Herrys
Mgr. Andrea Bačíková, MBA, Marketing Manager
Herrys
Spolupráca Divých makov s SKPR strategies s.r.o. trvá už 7 rokov a lepšieho partnerav oblasti PR si už ani nevieme predstaviť. Okrem profesionality je najväčšou pridanou hodnotou ľudskosť, s ktorou pristupujú ku komunikácii príbehov našich štipendistov. Pravidelne sa dobrovoľnícky zapájajú aj do školení našich študentov, aby im pomohli zlepšiť komunikačné a prezentačné zručnosti.
Divé maky o.z.
Barbora Mistríková,
Divé maky o.z.