MH SR

Slovensko na EXPO 2022 v Dubaji

Na 6 mesiacov sa na Expo Dubaj pod jednou strechou stretol celý svet a my sme stáli pred otázkou, ako komunikovať Slovenský pavilón v konkurencii 192 krajín.

Náš cieľ predstaviť Slovensko ako modernú krajinu plnú talentovaných inovátorov a progresívnych riešení sme nielen dosiahli, ale výrazne prekročili. V rámci intenzívneho komunikačného maratónu a správne zvolenej stratégie sme dosiahli mediálnu hodnotu 1 290 172 EUR, dosah 2 338 932 na sociálnych sieťach, takmer 150 výstupov v zahraničných médiách a jedno z najvyšších hodnotení spomedzi všetkých pavilónov. SKPR sa na 8 mesiacov stalo „komunikačným epicentrom“ informácií, podkladov a zadaní všetkých stakeholderov a okrem iného sme zastrešovali:

  • Koordináciu a priorizovanie komunikačných tém a míľnikov
  • Komunikáciu 14 tematických misií a eventov v gescii MH SR a ďalších rezortov
  • Strategické dávkovanie správnych informácií v správnom čase správnemu publiku
  • Nastavenie 24/7 press officu v Bratislave a Dubaji
  • Spoluprácu s Expo Media Services (komunikácia so zahraničnými médiami)
  • Strategické spolupráce a organizácia press tripov
  • Plán Národného dňa a týždňa ako vrcholu prezentácie SR
  • Kontinuálnu komunikáciu expozície SR a jednotlivých stakeholderov (individuálne media relations, tlačové správy, social media management, 24/7 press office, vrátane neustálej hrozby krízovej komunikácie)

Slovensko sa na Expo stretlo s obrovským úspechom a medzi 192 krajinami zarezonovalo. Svedčia o tom stovky pozitívnych článkov, reakcií na SoMe, či hodnotenie 4.5 z 5 na Google. Slovenský národný deň bol jeden z najveľkolepejších na Expo a to v počte prítomných médií, umelcov, či politických špičiek. Celková AVE komunikácie v SR dosiahla 1 290 172 Eur a v zahraničí takmer 150 výstupov, vrátane najvýznamnejších titulov Blízkeho východu. Inovatívne exponáty pritiahli do Slovenského pavilónu 600 000 návštevníkov, od dubajského kráľa až po SuperCar Blondie s počtom 40 mil. followerov. 

No items found.

Povedali o nás

SKPR sme si vybrali pre ich profesionálny prístup a neskutočné nasadenie pri realizácii ocenenia Učiteľská osobnosť Slovenska. Do svojej práce dávajú nielen mnoho času a energie, ale aj srdce a úprimný záujem. Dostatočné množstvo výstupov a starostlivosť o média a následné výstupy po podujatí nám zabezpečujú skvelú viditeľnosť. Ďakujeme!
Komenského inštitút a CEEV Živica
Zuzana Labašová, výkonná riaditeľka
Komenského inštitút a CEEV Živica
V rámci PR je pre nás dôležité prispôsobovať našu komunikáciu aktuálnym trendom a agentúra SKPR prináša inšpiratívne nápady a riešenia, ktoré posúvajú značky z nášho portfólia o niečo bližšie k našim konzumentom. Z doterajšej spolupráce oceňujeme najmä profesionálny prístup, kreatívne riešenia pri zadaniach a vysokú mieru proaktivity.
Heineken
Helena Windisch, manažérka korporátnych vzťahov
Heineken
Lidl je náročný klient, od našich agentúr očakávame vysoké nasadenie, ťah na bránku, kreativitu a proaktivitu. S agentúrou SKPR spolupracujeme v oblasti produktového a korporátneho PR, CSR aktivít, exekúcie mediálnych eventov a strategického poradenstva. Naša spolupráca priniesla viacero ocenení, no hlavne projekty, ktoré zarezonovali (nielen) na Slovensku.
Lidl
Tomáš Bezák, Vedúci úseku komunikácie
Lidl
Pri spolupráci s agentúrou SKPR nesmierne oceňujeme ich proklientský, ale pritom otvorený prístup, dôslednosť a štruktúrovanosť. Veľmi rýchlo sme zistili, že sa na nich môžeme plne spoľahnúť či už v rámci bežného press officu, alebo pri eventoch či krízovej komunikácii. Rovnako oceňujeme aj ich vysokú mieru kreativity, ľudskosti a nasadenia.
Motorola
Anna Miháliková, Marketing Manager
Motorola
Agentúru SKPR tvorí tím ľudí, ktorí sú profesionálmi v rôznych oblastiach svojho pôsobenia. Oceňujem na nich ich úžasnú kreativitu, dôslednosť, precíznosť, kontakty s médiami a v neposlednom rade ľudský prístup. Naša vzájomná spolupráca je skutočne rozmanitá, dokážu sa promptne a ľahko zorientovať v rôznych témach a projektoch, ktorými sa naša spoločnosť zaoberá. Môžeme sa na SKPR plne spoľahnúť.
Lenovo
Jaroslava Šrobová, Senior Marketing Specialist
Lenovo
S agentúrou SKPR spolupracujeme už viac ako štyri roky. Oceňujeme najmä profesionalitu, nasadenie a pozitívne naladenie tímu, ktorý sa stará o PR aktivity našej spoločnosti. Vždy kvalitné spracovanie výstupov pre tlač, znalosť mediálneho prostredia, kreativita a hľadanie netradičných riešení sú veľkým prínosom.
Herrys
Mgr. Andrea Bačíková, MBA, Marketing Manager
Herrys
Spolupráca Divých makov s SKPR strategies s.r.o. trvá už 7 rokov a lepšieho partnerav oblasti PR si už ani nevieme predstaviť. Okrem profesionality je najväčšou pridanou hodnotou ľudskosť, s ktorou pristupujú ku komunikácii príbehov našich štipendistov. Pravidelne sa dobrovoľnícky zapájajú aj do školení našich študentov, aby im pomohli zlepšiť komunikačné a prezentačné zručnosti.
Divé maky o.z.
Barbora Mistríková,
Divé maky o.z.