Slovensko na EXPO 2022 v Dubaji
Na 6 mesiacov sa na Expo Dubaj pod jednou strechou stretol celý svet a my sme stáli pred otázkou, ako komunikovať Slovenský pavilón v konkurencii 192 krajín.
Náš cieľ predstaviť Slovensko ako modernú krajinu plnú talentovaných inovátorov a progresívnych riešení sme nielen dosiahli, ale výrazne prekročili. V rámci intenzívneho komunikačného maratónu a správne zvolenej stratégie sme dosiahli mediálnu hodnotu 1 290 172 EUR, dosah 2 338 932 na sociálnych sieťach, takmer 150 výstupov v zahraničných médiách a jedno z najvyšších hodnotení spomedzi všetkých pavilónov. SKPR sa na 8 mesiacov stalo „komunikačným epicentrom“ informácií, podkladov a zadaní všetkých stakeholderov a okrem iného sme zastrešovali:
- Koordináciu a priorizovanie komunikačných tém a míľnikov
- Komunikáciu 14 tematických misií a eventov v gescii MH SR a ďalších rezortov
- Strategické dávkovanie správnych informácií v správnom čase správnemu publiku
- Nastavenie 24/7 press officu v Bratislave a Dubaji
- Spoluprácu s Expo Media Services (komunikácia so zahraničnými médiami)
- Strategické spolupráce a organizácia press tripov
- Plán Národného dňa a týždňa ako vrcholu prezentácie SR
- Kontinuálnu komunikáciu expozície SR a jednotlivých stakeholderov (individuálne media relations, tlačové správy, social media management, 24/7 press office, vrátane neustálej hrozby krízovej komunikácie)
Slovensko sa na Expo stretlo s obrovským úspechom a medzi 192 krajinami zarezonovalo. Svedčia o tom stovky pozitívnych článkov, reakcií na SoMe, či hodnotenie 4.5 z 5 na Google. Slovenský národný deň bol jeden z najveľkolepejších na Expo a to v počte prítomných médií, umelcov, či politických špičiek. Celková AVE komunikácie v SR dosiahla 1 290 172 Eur a v zahraničí takmer 150 výstupov, vrátane najvýznamnejších titulov Blízkeho východu. Inovatívne exponáty pritiahli do Slovenského pavilónu 600 000 návštevníkov, od dubajského kráľa až po SuperCar Blondie s počtom 40 mil. followerov.