Slovenská banková asociácia

Viac faktov, menej emócií

Politické útoky alebo dezinformácie? Ani tých sa nemusíte báť, ak máte po ruke skúseného komunikačného partnera, ktorý dokáže otázku ziskovosti bánk premeniť na efektívnu argumentáciu a posilnenie reputácie celého sektora.

Otázka opätovného zavedenia bankového odvodu rezonovala už v predvolebnej kampani a s určitosťou sme vedeli, že potrebujeme vniesť do debaty viac faktov a ukázať, ako je to so ziskovosťou bánk na Slovensku naozaj. Našou úlohou bolo strategicky manažovať komunikáciu s cieľom neutralizovať dezinformácie a vybudovať pre SBA pozíciu partnera do diskusie korektnou, vecnou a nekonfrontačnou komunikáciou. Náš odkaz, v čase formovania novej vlády, musel byť jasný a hlasný, no vecný a konštruktívny. Ľuďom sme sa preto prihovorili cez prieskum verejnej mienky, ktorý ukázal, čo si sami myslia o bankách a ich dodatočnom zdaňovaní. Výsledky sme médiám a verejnosti dávkovali postupne a priebežne ich konfrontovali s faktami, jedinečnými dátami a expertízou klienta. Prvú bitku o verejnú mienku sme vyhrali. Posolstvá a argumenty SBA, ktoré potvrdil aj náš prieskum, odzneli vo všetkých médiách, relevantných podcastoch aj na soc. sieťach. Počas kampane sme dosiahli 353 výstupov s AVE 1 640 958 Eur. Celkovo sme zasiahli každého obyvateľa SR viac ako 8x s dosahom 33,5 mil. ľudí a čo bolo dôležitejšie, médiá si osvojili naše argumenty, ktoré využívali ďalej spontánne, čím sme etablovali SBA ako silný hlas bankového sektora na Slovensku.

No items found.

Povedali o nás

SKPR sme si vybrali pre ich profesionálny prístup a neskutočné nasadenie pri realizácii ocenenia Učiteľská osobnosť Slovenska. Do svojej práce dávajú nielen mnoho času a energie, ale aj srdce a úprimný záujem. Dostatočné množstvo výstupov a starostlivosť o média a následné výstupy po podujatí nám zabezpečujú skvelú viditeľnosť. Ďakujeme!
Komenského inštitút a CEEV Živica
Zuzana Labašová, výkonná riaditeľka
Komenského inštitút a CEEV Živica
V rámci PR je pre nás dôležité prispôsobovať našu komunikáciu aktuálnym trendom a agentúra SKPR prináša inšpiratívne nápady a riešenia, ktoré posúvajú značky z nášho portfólia o niečo bližšie k našim konzumentom. Z doterajšej spolupráce oceňujeme najmä profesionálny prístup, kreatívne riešenia pri zadaniach a vysokú mieru proaktivity.
Heineken
Helena Windisch, manažérka korporátnych vzťahov
Heineken
Lidl je náročný klient, od našich agentúr očakávame vysoké nasadenie, ťah na bránku, kreativitu a proaktivitu. S agentúrou SKPR spolupracujeme v oblasti produktového a korporátneho PR, CSR aktivít, exekúcie mediálnych eventov a strategického poradenstva. Naša spolupráca priniesla viacero ocenení, no hlavne projekty, ktoré zarezonovali (nielen) na Slovensku.
Lidl
Tomáš Bezák, Vedúci úseku komunikácie
Lidl
Pri spolupráci s agentúrou SKPR nesmierne oceňujeme ich proklientský, ale pritom otvorený prístup, dôslednosť a štruktúrovanosť. Veľmi rýchlo sme zistili, že sa na nich môžeme plne spoľahnúť či už v rámci bežného press officu, alebo pri eventoch či krízovej komunikácii. Rovnako oceňujeme aj ich vysokú mieru kreativity, ľudskosti a nasadenia.
Motorola
Anna Miháliková, Marketing Manager
Motorola
Agentúru SKPR tvorí tím ľudí, ktorí sú profesionálmi v rôznych oblastiach svojho pôsobenia. Oceňujem na nich ich úžasnú kreativitu, dôslednosť, precíznosť, kontakty s médiami a v neposlednom rade ľudský prístup. Naša vzájomná spolupráca je skutočne rozmanitá, dokážu sa promptne a ľahko zorientovať v rôznych témach a projektoch, ktorými sa naša spoločnosť zaoberá. Môžeme sa na SKPR plne spoľahnúť.
Lenovo
Jaroslava Šrobová, Senior Marketing Specialist
Lenovo
S agentúrou SKPR spolupracujeme už viac ako štyri roky. Oceňujeme najmä profesionalitu, nasadenie a pozitívne naladenie tímu, ktorý sa stará o PR aktivity našej spoločnosti. Vždy kvalitné spracovanie výstupov pre tlač, znalosť mediálneho prostredia, kreativita a hľadanie netradičných riešení sú veľkým prínosom.
Herrys
Mgr. Andrea Bačíková, MBA, Marketing Manager
Herrys
Spolupráca Divých makov s SKPR strategies s.r.o. trvá už 7 rokov a lepšieho partnerav oblasti PR si už ani nevieme predstaviť. Okrem profesionality je najväčšou pridanou hodnotou ľudskosť, s ktorou pristupujú ku komunikácii príbehov našich štipendistov. Pravidelne sa dobrovoľnícky zapájajú aj do školení našich študentov, aby im pomohli zlepšiť komunikačné a prezentačné zručnosti.
Divé maky o.z.
Barbora Mistríková,
Divé maky o.z.