Viac faktov, menej emócií
Politické útoky alebo dezinformácie? Ani tých sa nemusíte báť, ak máte po ruke skúseného komunikačného partnera, ktorý dokáže otázku ziskovosti bánk premeniť na efektívnu argumentáciu a posilnenie reputácie celého sektora.
Otázka opätovného zavedenia bankového odvodu rezonovala už v predvolebnej kampani a s určitosťou sme vedeli, že potrebujeme vniesť do debaty viac faktov a ukázať, ako je to so ziskovosťou bánk na Slovensku naozaj. Našou úlohou bolo strategicky manažovať komunikáciu s cieľom neutralizovať dezinformácie a vybudovať pre SBA pozíciu partnera do diskusie korektnou, vecnou a nekonfrontačnou komunikáciou. Náš odkaz, v čase formovania novej vlády, musel byť jasný a hlasný, no vecný a konštruktívny. Ľuďom sme sa preto prihovorili cez prieskum verejnej mienky, ktorý ukázal, čo si sami myslia o bankách a ich dodatočnom zdaňovaní. Výsledky sme médiám a verejnosti dávkovali postupne a priebežne ich konfrontovali s faktami, jedinečnými dátami a expertízou klienta. Prvú bitku o verejnú mienku sme vyhrali. Posolstvá a argumenty SBA, ktoré potvrdil aj náš prieskum, odzneli vo všetkých médiách, relevantných podcastoch aj na soc. sieťach. Počas kampane sme dosiahli 353 výstupov s AVE 1 640 958 Eur. Celkovo sme zasiahli každého obyvateľa SR viac ako 8x s dosahom 33,5 mil. ľudí a čo bolo dôležitejšie, médiá si osvojili naše argumenty, ktoré využívali ďalej spontánne, čím sme etablovali SBA ako silný hlas bankového sektora na Slovensku.